Riešenie problémov
Bezplatná technická podpora je k dispozícii pre zákazníkov, ktorí majú problémy s aktiváciou produktu zakúpeného u nás a pre inštalácie vykonané z našich zdrojov. Berieme na vedomie, že nie sme schopní poskytnúť technickú podporu pre samotnú inštaláciu produktov a nezodpovedáme za poškodenia systému, ktoré by mohli vzniknúť v dôsledku neodborného zaobchádzania so zariadením.
Ak si nie ste istí svojimi technickými zručnosťami, odporúčame obrátiť sa na servisné stredisko výpočtovej techniky vo vašom okolí. Inštalácia produktov môže byť zložitá a preto je dôležité, aby ju vykonala osoba s dostatočnými skúsenosťami. Za vzniknuté problémy nenesieme zodpovednosť.
V sekcií návody nájdete potrebné informácie pre riešenie problémov rôzneho charakteru: https://eshop.servis-repas.sk/navody. Navyše, návody sú často priložené v e-mailoch s objednaným produktom.
V prípade problémov nás, prosím, kontaktujte na adrese podpora@servis-repas.sk. Pripravte si fotografiu celej obrazovky, aby bolo vidieť chybovú hlášku a verziu systému. Do predmetu e-mailu zadajte číslo objednávky.
Ak narazíte na túto chybovú hlášku, všetko je v poriadku postupujte prosím podľa priloženého návodu v emaily, v ktorom ste obdržali produktový kľúč. Nemusíte nikde volať, celý proces trvá maximálne 8 min.
Názorná ukážka fotografie pre operačné systémy:
Názorná ukážka pre balíky office: