Riešenie problémov

Pred kontaktovaním našej technickej podpory si, prosím, prečítajte nasledujúce informácie:

Bezplatná technická podpora je dostupná len pre zákazníkov, ktorí majú problémy s aktiváciou produktov zakúpených od nás. Táto podpora sa vzťahuje aj na inštalácie vykonané z našich zdrojov alebo na našich zariadeniach. Upozorňujeme, že neposkytujeme technickú podporu pre proces inštalácie produktov a nezodpovedáme za prípadné poškodenia systému spôsobené nesprávnym zaobchádzaním so zariadením.Sme si vedomí, že poskytovanie technickej podpory na diaľku má svoje obmedzenia a nie sme schopní zaručiť 100% podporu, obzvlášť pri zariadeniach, ktoré neboli zakúpené u nás. Každé zariadenie je špecifické a bez fyzickej prítomnosti nemôžeme úplne presne diagnostikovať skryté problémy alebo potenciálne hardvérové poškodenia.

Ak si nie ste istí svojimi technickými schopnosťami, odporúčame využiť služby odborného servisného strediska výpočtovej techniky vo vašom okolí. Inštalácia môže byť komplexná a vyžaduje si skúsenosti. Tento krok vám ušetrí cenný čas a energiu, ktorú by ste inak mohli stráviť hľadaním riešení problémov, ktoré sa na prvý pohľad zdajú jednoduché, no môžu byť v skutočnosti zložité.

Sekcie riešenia problémov

Sekcia riešenie problémov so systémom Windows

 

Ak si myslíte, že vaše problémy sa netýkajú informácií uvedených vyššie, neváhajte nám poskytnúť čo najviac detailov, aby sme vám mohli čo najlepšie pomôcť. V prípade problémov nás prosíme kontaktujte na adrese podpora@servis-repas.sk a do predmetu e-mailu zadajte číslo objednávky.