Riešenie problémov

  1. Bezplatná technická podpora je poskytovaná výlučne pri problémoch s aktiváciou produktu zakúpeného u nás a výlučne pre inštalácie vykonané z našich zdrojov. Taktiež neposkytujeme technickú podporu pre samotnú inštaláciu produktov a nezodpovedáme za žiadne poškodenia systému, ktorých dôsledkom nie je možné aktivovať produkt alebo úspešne uskutočniť inštaláciu produktov.
  2. Ak nie ste technicky zdatná osoba, obráťte sa prosím na najbližšie servisné stredisko výpočtovej techniky vo vašom okolí. Inštaláciu produktov neodporúčame osobám, ktoré nie sú dostatočne technicky zdatné. Neodborné zaobchádzanie so zariadením môže viesť k poškodeniu systému alebo k nenávratnej strate dát. Za tieto dôsledky nenesieme žiadnu zodpovednosť.
  3. V prípade záujmu o rozšírenú technickú podporu môžete využiť naše služby na diaľku https://eshop.servis-repas.sk/sluzby
  4. V sekcií návody nájdete všetky potrebné informácie pre riešenie problémov rôzneho charakteru https://eshop.servis-repas.sk/navody. Zvyšne návody sú zvyčajne priložené v emaily s  objednaným produktom.
  5. V prípade problémov nás prosím kontaktujte na podpora@servis-repas.sk. Pripravte si prosím fotku celej obrazovky, tak aby bolo vidieť chybovú hlášku a verziu systému. Do predmetu emailu zadajte číslo objednávky.

Ak narazíte na túto chybovú hlášku, všetko je v poriadku postupujte prosím podľa priloženého návodu v emaily, v ktorom ste obdržali produktový kľúč. Nemusíte nikde volať, celý proces trvá maximálne 8 min.

 

obrázok

 

Názorná ukážka fotografie pre operačné systémy:

Windows aktivacia

 

Názorná ukážka pre balíky office:

office konto red