Technická podpora a reklamácia

Často kladené otázky

 

Kedy obdržím svoju objednávku?

Po doručení platby na náš účet zasielame produkt na vami zvolenú emailovú adresu. Vybavenie objednávky trvá zvyčajne do 15min. 

Objednávky vybavujeme v čase od 9:00 do 23:00 hod.

Prišiel mi email o vybavení objednávky, ale licenčný kľúč som stále neobdržal.

Prosím skontrolujte si priečinok nevyžiadanej pošty, alebo vyhľadajte email licencie@servis-repas.sk. Ak napriek tomu svoju objednávku nevidíte, prosím napíšte nám na podpora@servis-repas.sk

Moja licencia nefunguje čo mám robiť?

Zašlite nám poprosím fotografiu obrazovky, tak aby bolo vidno chybovú hlášku. Ak sa jedná o produkty Windows 10, budeme potrebovať aj fotografiu zo sekcie nastavenia - aktualizácie -  aktivácia. Fotografiu spolu s chybovou hláškou prosím zašlite na podpora@servis-repas.sk

 

 

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie